E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Ľahostajnosť malých podnikov

Marketing v mikro podnikoch, malých podnikoch a ich ľahostajnosť

Marketing je často využívaným pojmom v obchodnom styku firiem. V takmer všetkých podnikoch existujú v rôznych formách marketingové oddelenia, alebo osoby zodpovedné za marketing v poňatí týchto firiem. 
V mikro a malých podnikoch s obľubou používajú pojem marketing a však málo kto skutočne pozná význam tohto pojmu.
Čítať ďalej...

Externý marketing

Marketingový outsourcing – marketing externou formou, šetrí náklady vašej firmy a zvyšuje profesionalitu realizácie tým, že marketing je projektovaný "na kľúč" a implementovaný jedinou marketingovou agentúrou. Externá forma marketingu uľahčuje plánovanie, realizáciu a kontrolu marketingových riešení a cieľov.

Marketingový outsourcing šetrí vašej firme čas a hlavne náklady, ktoré by ste museli investovať do vášho marketingového oddelenia.

 

Čo môžete získať tým, že využijete  marketingové služby formou outsourcingu?

  • Profesionalita a skúsenosti. Pri riešení marketingu s čo najväčším efektom. Vďaka pravidelným poradám má klient prehľad o činnosti a výsledkoch externého marketingového oddelenia. Výhoda širších  kontaktov a vzťahov našej agentúry s médiami.
  • Efektivita. Vaši interní zamestnanci nie sú nevyhnutne prinútení podávať permanentne maximálny výkon a pracovať s čo najvyššou efektivitou. Na rozdiel od toho, ak spolupracujete s našou agentúrou, dostávate plnú podporu od nášho tímu, ktorý je pripravený navrhnúť a čo najlepšie realizovať marketingovú stratégiu.
  • Objektivita. Pri dlhodobom zaoberaní sa riešením marketingu často krát začnú vaši pracovníci vnímať problematiku subjektívne, čo znižuje efektivitu. Práca nášho týmu je rozmanitá, čím sa subjektívny pohľad eliminuje a zvyšuje efektivita. Našou úlohou je triezvo a zmysluplne identifikovať, rozvinúť a manažovať potenciál v súlade s marketingovou stratégiou a jej cieľmi, marketingovou pozíciou a rozpočtom.
  • Zníženie nákladov. Využitím marketingového outsourcingu môže vaša spoločnosť znížiť svoje náklady na mzdy, odvody, benefity, kancelárske priestory, či technické zabezpečenie.  Namiesto jedného pracovníka získate celý pracovný tím za cenu porovnateľných nákladov.

Kto je online?

Práve tu je 122 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín