E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Nie je čaj, ako čaj...

Pri výbere kávy si väčšina z nás potrpí na kvalitu, ktorá sa odráža aj v cene. Pri čajoch už tak nároční nie sme. Preto sa často stáva, že v podniku, kde majú kvalitnú kávu, ponúkajú čaj nízkej kvality. Dobrá kaviareň, či reštaurácia by však mala dbať na kvalitu všetkých nápojov.

Viete aký rozdiel je medzi kvalitným BIO čajom a bežným lacným čajom?

Čítať ďalej...

Táto zmena sa prejaví už v sezóne 2017-2018. Nike uzavrelo dohodu, ktorá mu umožní vyrábať oblečenie s logom NBA na osem rokov.

Hodnota tohto obchodu je viac ako jedna miliarda, čo je takmer dvojnásobok hodnoty zmluvy, ktorú mala NBA podpísanú s Adidas. Odhaduje sa, že táto zmluva prinesie Nike približne 1,5 miliárd dolárov ročne z  maloobchodných tržieb. Komisár NBA Adam Silver vyhlásil, že spolupráca s NIKE by  mala prispieť k globálnej popularite NBA.

Rozhodnutie o ukončení spolupráce s NBA uverejnila spoločnosť Adidas už v marci tohto roku. Pôvodná zmluva s Adidas mala hodnotu 400 miliónov dolárov s platnosťou na 11 rokov. 

 

Zdroj:NYtimes

Kto je online?

Práve tu je 38 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín

 ISSN: 2585-9900