Hľadať
Bleskovky
Vydanie Hájnikovej ženy
Azda najznámejšie Hviezdoslavovo dielo púta pozornosť vydavateľov už viac ako 130. Aj napriek tomu, že Hviezdoslavov jazyk považuje široká verejnosť za ťažký, stále existuje skupina čitateľov, ktorú toto dielo osloví. Svedčí o tom aj fakt, že bola vydaná v rôznych vydavateľstvách viac ako tridsaťpäť krát a to nie len v slovenskom jazyku.
Čítať ďalej...Vianočné reklamy
Tento rok sa rozhodli niektoré firmy zaútočiť na zákazníka s vianočnou reklamou už v októbri. Nie vždy sa však potvrdí pravidlo, že kto skôr príde, ten skôr berie. Predčasná vianočná kampaň skôr ľudí pobúrila, ako ohúrila.
Ako prvý spustil v TV reklamu Telekom. Aj tento rok sa spoty snažia zaujať diváka spevom. Tvorcovia z agentúry MUW Saatchi & Saatchi stavili na známe árie s prispôsobenými reklamnými textami. Žiaľ výsledok divákov skôr irituje a núti prepnúť kanál. Nevydarené árie s vianočnou atmosférou vysielané už od októbra, neboli žiaľ tým správnym krokom.
Niekedy stačí malá zmena, ktorá posunie produkty o veľký krok vpred. Tu vám ponúkame ukážku ako dokáže redizajn z atraktívniť produkt.
Fytosal je firma pôsobiaca na slovenskom trhu už viac ako 10 rokov. Svoj biznis orientuje na rastlinu topinambur a produkty z nej. Svoju činnosť začínala dovozom výrobkov zo zahraničia, pre ktoré potrebovala slovenské etikety.